Nieuwsbrief 28 maart 2024

27-03-2024
Het team van obs De Nieuwe Wereld wenst u een heel goed paasweekend.
Tot woensdag 3 april!
pasen.jpg
Paasweekend

Vanmiddag begint een lang paasweekend.
Vrijdag 29 maart (Goede Vrijdag) zijn de kinderen vrij.
Dinsdag 2 april is een studiedag, dus de kinderen zijn weer welkom op woensdag 3 april.
(Bekijk ook de fotoalbums van het Paasontbijt)
Brief van ons CvB
In de bijlage vindt u een brief van ons CvB met met betrekking tot vragen die wellicht momenteel leven .
Voetbaltoernooi F.C. Purmerend
Morgen, Goede Vrijdag, doen er twee teams van onze school mee aan het voetbaltoernooi van F.C. Purmerend. We wensen hun veel plezier.

SWV PO waterland.jpg
Ouder- en jeugdsteunpunt

In de bijlage vindt u een flyer van het ouder- en jeugdsteunpunt. Hier kunt u met vragen en voor deskundig advies over passend onderwijs terecht.

processed-0EFC3775-95CF-4372-87B0-9D26203E9632.jpeg
Dierenambulance

Afgelopen week hebben we de dierenambulance blij kunnen maken met meubels die wij inmiddels vervangen hebben.
De medewerkers van de dierenambulance zijn de spullen zelf komen ophalen op school. Dat gaf uiteraard heel wat bekijks.

"Duidelijke regels. Positieve school. Er wordt respectvol met elkaar omgegaan."

"Wat ik goed vind aan de school is de sfeer, de manier van omgang met elkaar, de zichtbaarheid van het kind als individu, de manier waarop elk kind er mag zijn zoals hij/zij is. De normen en waarden die worden uitgedragen."