Nieuwsbrief 26 april 2024

25-04-2024
Het team van obs De Nieuwe Wereld wenst u een hele fijne meivakantie.
Tot maandag 13 mei..
Meivakantie 27 april t/m 12 mei
Vanmiddag begint de meivakantie. De meivakantie duurt 2 weken. We zien de kinderen en u graag weer terug op maandag 13 mei.

Schooldamtoernooi
Afgelopen zaterdag heeft één team van De Nieuwe Wereld meegedaan aan de halve finale NK-schooldammen in Ederveen. Het team heeft een geweldige prestatie neergezet, maar is helaas niet door naar de finale. In november start er weer een nieuw damtoernooi voor leerlingen uit groep 7 en 8.
Dammen 2024.jpg

Juffen en meester verjaardag 15 mei

uitnodiging verjaardag juffen en meesters .png

Schoolvoetbaltoernooi Wherevogels
Het jongensteam van DNW heeft zich op knappe wijze door de poulewedstrijden geknokt. In de tweede wedstrijd van de knock-outfase werden ze helaas uitgeschakeld.
Voetbal 2024.jpg

De meisje waren nog succesvoller.
Zij hebben een prachtige 2e plaats behaald! Gefeliciteerd meiden!
Voetbal 2024 meisjes.jpg

Kleding inzameling (herhaling)
Na de meivakantie kunt u tot 17 mei weer kleding naar school brengen.

Kledinginzameling 2024.jpg

"Er zijn hele goede juffen en meesters die je ook vertrouwen en ze geven heel goed les, vooral mijn juffen".

"Goeie ideeën voor het werk, goede uitleg, het thema, bijna alles van deze school". "Het is een gezellige en leerzame school".