Nieuwsbrief 24 september 2021

.
Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend
Publieksverslag 2020 OPSPOOR
Via de link kunt u het publieksverslag 2020 inzien van onze Stichting OPSPOOR. In het publieksverslag zijn naast interessante cijfers, handige informatie en leuke wist-je-datjes, ook verschillende interviews opgenomen. https://opspoor.nl/publieksverslag/mobile/index.html
Inloopmiddagen
Vanaf volgende week kunt u weer intekenen voor de inloopmomenten na schooltijd. Net als eerder dit schooljaar kunt u intekenen voor de inloopmomenten van 14.30-14.45u. U kunt dan ook het werk aan de thema's bekijken.

Atelier De Nieuwe Wereld

Atelier Nieuwe Wereld is het naschools kunstatelier van Cultuurhuis  Wherelant voor leerlingen van OBS Nieuwe Wereld.
Het atelier is even weggeweest, maar April Frankfort staat weer in de startblokken voor het aankomend herfstseizoen.

Van 30 september tot en met 23 december zal April van 14.45 tot 15.45 uur kinderen van 6 – 12 jaar in contact brengen met heel veel verschillende technieken.
April heeft een academische achtergrond waarin zij op een vrije manier werkt met heel veel verschillende materialen. Zij houdt erg van constructies maken die kunnen staan, liggen of hangen. En schilderen en tekenen? Dat natuurlijk ook. En klei? Ook dat. Kom het ontdekken op donderdagmiddag vanaf 30 september! De lessen vinden plaats in het Kunstlab lokaal.

Atelier Nieuwe Wereld is een cursus van Cultuurhuis Wherelant. U meld uw kind aan via de website www.wherelant.nl en met filter ‘jeugd’.
De cursus kost € 95,00. Mocht dit een probleem zijn dan kunt u gebruik maken van het Jeugd Sport- en Cultuurfonds. (zie flyer)
Voor informatie kunt u bellen met 0299-434777 of mailen: 0299-434777.

Ik vind het fijn hoe de juf uitlegt en hoe je op school behandeld wordt en dat ze er alles aan doen dat je het leuk hebt op school".

"Je kan goed leren en er zijn leuke klassen en gewoon een leuke school".