Nieuwsbrief 15 juli 2022

14-07-2022
Beste ouder(s) en verzorger(s),

Hierbij ontvangt u de laatste nieuwsbrief van obs De Nieuwe Wereld van dit schooljaar 2021-2022.
Morgen is de laatste schooldag van dit schooljaar en zijn de kinderen om 12.30u uit.

Het team van de Nieuwe Wereld wenst u een hele fijne zomervakantie toe en hoopt iedereen weer gezond en uitgerust terug te zien op maandag 29 augustus.
Alle hulpouders enorm bedankt!
Via deze weg willen we alle ouders die het afgelopen schooljaar zich hebben ingezet voor onze school en onze kinderen heel hartelijk bedanken. Zonder uw hulp is het niet mogelijk om al deze activiteiten te organiseren. De kinderen en wij zijn daarom heel blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons hierbij te ondersteunen. We hopen dat we komend schooljaar opnieuw een beroep op u mogen doen.
De leerlingen en het team van obs De Nieuwe Wereld

Bezetting komend schooljaar
In de laatste weken zijn we nog druk geweest met de laatste stukjes voor de formatie. Er zijn nog wat kleine aanvullingen en wijzigingen gekomen in de bezetting. We kunnen in ieder geval met een volledige bezetting van de groepen starten.
De aanvullingen/wijzigen;
Groep 4B juf Natasja op donderdag (andere dagen juf Lutske)
Groep 5 Meester Ramon op donderdag en vrijdag (andere dagen juf Samantha)
Groep 6 juf Rachel op maandag (andere dagen juf Katja)
Groep 7B juf Natasja op dinsdag (andere dagen juf Sabrina)
Waterspektakel SPURD
Op vrijdag 15 juli gaat SPURD  van 14.30 t/m 18.00 uur een Waterspektakel organiseren.
Het doel is:
  • PurVak 50 jaar onder aandacht brengen
  • Laatste dag van SpurdFun vieren
  • Laatste schooldag van de kinderen sportief afsluiten en gezamenlijk de zomervakantie inluiden
  • PurVak in de zomervakantie programma onder aandacht brengen
Hierbij iets meer informatie:
  • Naam event: Pop up Waterspektakel
  • Locatie:          speelweide Leeghwaterbad
  • Activiteiten:    buikschuifglijbaan, watergevecht, waterspringkussen, waterstormbaan, tobbedansen en nog veel meer.
  • Doelgroep:     basisschoolkinderen
  • Meenemen:    kinderen kunnen hun waterpistool meenemen
  • Entree:            gratis
Klik hier voor het Facebookbericht.
waterspektakel.jpgwaterspektakel2.jpg

Ik vind het fijn hoe de juf uitlegt en hoe je op school behandeld wordt en dat ze er alles aan doen dat je het leuk hebt op school".

"Je kan goed leren en er zijn leuke klassen en gewoon een leuke school".