Nieuwsbrief 6 oktober 2022

03-10-2022

Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend toe.
Studiedagen 7 en 24 oktober.
Vrijdag 7 oktober is de OPSPOOR studiedag. Alle kinderen van de scholen van OPSPOOR zijn dan vrij.
Maandag 24 oktober ( 1e maandag na de herfstvakantie) is er studiedag bij ons op school. Ook deze dag zijn de kinderen van de Nieuwe Wereld vrij. Er is dus 1 dag langer herfstvakantie.
Dinsdag 25 oktober start de school weer.
SpurdFun
Elke schooldag na schooltijd zijn er onder de naam SpurdFun op verschillende plekken in Purmerend en Beemster gratis sport- en spelactiviteiten. Het doel van SpurdFun is kinderen en jongeren op een laagdrempelige manier in beweging te brengen en houden en te laten ervaren hoe leuk het is om te bewegen.

SpurdFun heeft activiteiten voor verschillende leeftijdsgroepen:

• SpurdFun voor kinderen 4 t/m 12 jaar
  • SpurdFun SPORTS 13+
  • SpurdFun voor jongeren 13+

In de Weidevenne zijn wij actief op de volgende dagen/tijden en op de volgende locaties:

Dinsdag:         SpurdFun 4-12 jaar                             16:30 tot 18:00 uur                  de Weide
Woensdag:     SpurdFun 4-12 jaar                             15:00 tot 17:00 uur                  de Kraal Woensdag:     SpurdFun 13+ - Life Goals Sports    19:00 tot 20:00 uur              de Weide Donderdag:    SpurdFun 13+ voetbal                        19:00 tot 20:00 uur                  de Kraal Voor het volledige programma van SpurdFun, zie www.spurd.nl/spurdfun.

PurVak in de herfstvakantie 2022
Nog even dan is er weer PurVak in de herfstvakantie. Maandag 17 t/m vrijdag 21 oktober organiseren we elke dag gratis sport- en spelactiviteiten op verschillende plekken in Purmerend en Beemster.
2 tot 6 jaar
We hebben twee locaties voor peuters.
4 tot 12 jaar
We hebben zes locaties voor kinderen van 4 t/m 12 jaar, waarvan twee in Beemster met enorm gave speciale activiteiten zoals: stormbanen, nerfbattle, hindernisbanen, rolstoelsporten en nog veel meer.
13 jaar en ouder
Maandag- t/m donderdagavond hebben we de AvondPurVak in de sporthal De Vaart voor jongeren van 13 jaar en ouder.
Voor het volledige programma, een overzicht van de speciale activiteiten, toernooien en de openstelling van de sportaccommodaties kijk op www.spurd.nl/purvak of www.purvak.nl.

"Er zijn hele goede juffen en meesters die je ook vertrouwen en ze geven heel goed les, vooral mijn juffen".

"Goeie ideeën voor het werk, goede uitleg, het thema, bijna alles van deze school". "Het is een gezellige en leerzame school".