Nieuwsbrief 27 oktober 2022

27-10-2022

Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend toe.
Schoolplein
Zoals u heeft kunnen zien is in de herfstvakantie de laatste hand gelegd aan ons schoolplein. De bomen en plantjes zijn geplant en het oogt gelijk een stuk groener. We kunnen bijna niet wachten tot volgend jaar wanneer de planten en struiken volop zullen groeien en het plein nog groener zullen kleuren. Ook de betonnen poefjes zijn weer opgeknapt in de kleuren van onze kernwaarden.
We gaan het schoolplein feestelijk openen op 8 november waarbij wethouder Tijmstra de officiële opening zal verrichten.
Kleur/tekenwedstrijd(herhaling) Ons schoolplein wordt binnenkort officieel geopend.
Voor leerlingen uit groep 1 t/m 4 is er een kleurwedstrijd.  Voor leerlingen uit groep 5 t/m 8 houden we een tekenwedstrijd met als onderwerp het nieuwe schoolplein. Er kan gebruikt gemaakt worden van verf, viltstift, kleurpotlood of iets anders en papier op A4-formaat.
Alle kleurplaten en tekeningen kunnen tot woensdag 2 november worden ingeleverd bij de leerkracht. Per groep wordt er een winnaar gekozen en de prijsuitreiking is tijdens de opening van het schoolplein. Doet uw zoon/dochter ook mee?
MR-vergadering
Maandag 6 november is de volgende MR-vergadering.
De agenda voor de vergadering kunt u in de bijlage vinden.