Nieuwsbrief 10 november 2022

10-11-2022

Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend toe.
Rapport- en stand van zaken gesprekken
Volgende week vrijdag 18 november gaan de rapporten en stand van zakenformulieren mee naar huis.
Aanstaande dinsdag 15-11 zult u een uitnodiging van de leerkracht ontvangen om in te tekenen voor een gesprek in de week van 21 t/m 25 november.
Jaarverslag 2021-2022
Volgend week wordt het Jaarverslag 2021-2022 van onze school in het ouderportaal geplaatst. Daarin vindt u de verslagen van o.a. de schoolontwikkelingen, de activiteiten van de MR, OV en TMO en de financiële overzichten.
Mocht u naar aanleiding van het Jaarverslag nog vragen hebben dan kunt u deze mailen naar directie.obsdenieuwewereld@opspoor.nl of volgende week inschrijven voor het vragen halfuurtje op dinsdagavond 29 november..
Opening schoolplein
Afgelopen dinsdag 8 november hebben het schoolplein officieel geopend. Het is een droge feestelijke ochtend geworden. Ook werden de winnaars van de kleur-/tekenwedstrijd bekend gemaakt. .U kunt de foto's van de activiteiten op het ouderportal zien.
IMG-20221108-WA0001.jpg
Bij het onderdeel spijkerbroek hangen werd fanatiek gestreden om de langste tijd