Nieuwsbrief 23 februari 2023

17-02-2023

Het team van de Nieuwe Wereld wenst u een goede voorjaarsvakantie en ziet u graag terug op maandag 6 maart.
Actie voor Turkije en Syrië een succes
IMG-20230223-WA00012.jpg
     Abbey en Simon met de cheque van €1387,05

De actie van de leerlingen voor de slachtoffers van de aardbevingsramp in Turkije en Syrië is een succes geworden.
Afgelopen dagen hebben de leerlingen van school hun enorme betrokkenheid getoond door massa's statiegeldflessen mee te brengen of al statiegeldbonnetjes in te leveren. Het inleveren van de flessen was nog een hele operatie!
Ook de kleedjesmarkt was een succes. Er was een goede opkomst en kinderen boden niet alleen speelgoed, boekjes spelletjes etc. aan maar hadden ook oorbellen gemaakt, lakten nagels en hadden cakes of snoepspiesjes bereid.
Met de statieflessenactie en de kleedjes markt hebben de leerlingen het mooie bedrag van €1387,05 opgehaald.
Een prachtig bedrag waar de mensen in het rampgebied heel blij en dankbaar voor zullen zijn. Het bedrag zal worden overgemaakt naar giro 555.
Een groot compliment voor alle leerlingen die zich zo hebben ingespannen voor voor dit goede doel!
DNW dammers succesvol op regionaal damtoernooi.
De leerlingen van DNW die in de twee damteams spelen hebben afgelopen weekend weer goed partij gegeven op het toernooi in Heerhugowaard.
Zij werden daar 6e en 8e en goede prestaties. Op 15 april mogen ze weer aantreden bij het volgende toernooi.
IMG-20230218-WA00001.jpg

Achterban bijeenkomst GMR OPSPOOR
Op 14 maart houdt de GMR van OPSPOOR een achterban bijeenkomst. voor alle medewerkers en ouders van OPSPOOR scholen met kennissessies en workshops. (zie flyer).

Ik vind het fijn hoe de juf uitlegt en hoe je op school behandeld wordt en dat ze er alles aan doen dat je het leuk hebt op school".

"Je kan goed leren en er zijn leuke klassen en gewoon een leuke school".